Het Nutshuis zoekt een stagiair voor het Publieksservices & Horeca team

Het Nutshuis in Den Haag heeft per 1 september (in overleg kan dit ook eerder) één stageplaats beschikbaar voor een derde of laatstejaars HBO-student (opleidingsrichting: facility management, leisure management, commerciële economie, hotelschool of bedrijfskunde).

De organisatie
Het Nutshuis is een onafhankelijk podium voor kunst, cultuur en maatschappij. 
In de zalen van Het Nutshuis vinden met grote regelmaat debatten, seminars, talkshows en exposities plaats.
Er worden in Het Nutshuis zalen verhuurd voor externe evenementen. Het gebouw beschikt over vijf sfeervolle zalen en een prachtige tuin. Alle ruimtes zijn heel geschikt voor seminars en vergaderingen, maar ook voor ontspannen lunchen, dineren, borrelen of voor het vieren van een huwelijks- of ander feest.

Stage Publieksservices & Horeca
Het Publieksservices & Horeca team bestaat uit een medewerker zaalhuur, diverse facilitaire medewerkers, facilitair manager en een groep enthousiaste en betrokken oproepkrachten. Voor 2018 zijn de plannen ambitieus, zowel qua gewenste kwaliteitsgroei als inkomsten. Er zijn veel plannen om de commerciële mogelijkheden beter te benutten en het team daarvoor optimaal te trainen en te begeleiden.

Idealiter ga je op 1 september 2018 van start, dit is uiteraard bespreekbaar. Het gaat om een fulltime functie van bij voorkeur 5 dagen (40 uur) per week in overleg ook 4 dagen mogelijk. Tijdens een stage bij Het Nutshuis werk je natuurlijk aan je eigen opdracht maar daarnaast ondersteun je de facilitair manager en de medewerker zaalhuur met administratieve activiteiten (zoals offertes opstellen, draaiboeken maken, bijhouden boekingssysteem, bestellingen doen etc.). Ook ben je ondersteunend met het zelfstandig uitvoeren van projecten zoals:

  • Optimaliseren van de zaalverhuur positionering;
  • Optimaliseren interne processen;
  • Contact met opdrachtgevers tijdens aanvragen, evaluaties en locatiebezoeken.

Wie zoeken wij?
Een 3e of 4e jaarstudent (facility management, commerciële economie, leisure management,  bedrijfskunde of hotelschool) die:

  • Affiniteit heeft met administratie en organisatie;
  • Geordend/gestructureerd werkt;
  • Communicatief sterk is;
  • Gastvrij is en een ‘hands on’ mentaliteit heeft;
  • Pro-actief is;
  • Flexibel is en snel kan schakelen;
  • Teamplayer;
  • Beschikbaar is voor bij voorkeur 5 maar minimaal 4 dagen per week voor een periode van 4 maanden of langer.

Wat bieden wij?

  • Een uniek, gezellige, leuke en leerzame werkomgeving;
  • Uitdagende en afwisselende werkzaamheden;
  • Goede professionele begeleiding;
  • Een stage vergoeding van €250,- bruto per maand (o.b.v. 40 uur) en reiskosten vergoeding in overleg.

Meer weten of solliciteren?
Voor informatie over de functie kun je contact opnemen met Marga Erkelens per telefoon 070- 3459090 of mail naar erkelens@nutshuis.nl.
Wij ontvangen naast je CV graag een motivatie.
Meer informatie over het Nutshuis vind je op www.nutshuis.nl

Voor een stage referentie van de stagiaire van het afgelopen jaar mail je met:
Tijn Roosjen roosjentijn@gmail.com (Haagse Hogeschool 3e jaars Facility Management)

Marga Erkelens, Facilitair Manager

Vacature in PDF

U bent hier

Deel met: